ایجاد درآمد برای ساختمان چطور ممکن است

ایجاد درآمد برای ساختمان‌ها لازمه رسیدگی پیوسته یک مدیرساختمان به اوضاع ساختمان و اطلاع داشتن از امکانات و خدماتی که ساختمان میتواند به ساکنین و به دیگران ارائه دهد میباشد.

برای مثال اجاره مشاعات به غیر یکی از راههای کسب درآمد میباشد.

درآمد از طریق اجاره مشاعات ساختمان در پلتفرم مدیریت ساختمان ملکبا

در پلتفرم مدیریت ساختمان ملکبا مدیرساختمان میتواند با مشارکت ساکنین مشاعاتی نظیر پارکینگ، انباری، سالن اجتماعات، استخر و … را برای اجاره قرار دهد. درآمد حاصل از این اجاره به صندوق واریز خواهد شد.

این درآمد با جزئیات کامل برای تمام ساکنین قابل رویت بوده و میتواند در تامین سرمایه جهت بهبود اوضاع ساختمان استفاده شود.

(ویدیو آموزشی ثبت و اجاره مشاعات ساختمان در پلتفرم ملکبا)

درآمد از طریق نقل و انتقالات ملکی در پلتفرم مدیریت ساختمان ملکبا

نقل و انتقالات ملکی یکی از راه های کسب درآمد است. مدیرساختمان،مالکین میتواند با اعلام واحدهای خود برای فروش و یا اجاره این امکان را داشته باشند که علاوه بر مشاوره و مشتری یابی برای واحد خود درصدی از کمیسیون نقل و انتقالی که پرداخت میکنند را به صندوق ساختمان اعطا کنند. این درآمد حاصل از نقل و انتقالات در صندوق قرار میگرد . مدیرساختمان با مشارکت مالکین و ساکنین امکان استفاده از آن برای بهبود اوضاع ساختمان را دارد.

(اینفوگرافیک ثبت فایل ملکی و نحوه کسب درآمد از طریق نقل و انتقالات برای ساختمان)

(مشاوره رایگان به مدیران ساختمان)

درآمد از طریق ارائه خدمات به همسایگان

یکی از راههای کسب درآمد برای ساختمان ارائه خدمات به همسایگان میباشد. برای مثال اگر شخصی از ساکنین، مالکین، یا مدیرساختمان توانایی انجام امور برقی یا تاسیساتی را داشته باشد میتواند انجام این فعالیت را برای دیگر ساختمان هایی که از پلتفرم مدیریت ساختمان ملکبا استفاده میکنند به عهده بگیرد. و بخشی از درآمد خود را به عنوان کمیسیون به صندوق ساختمان اعطا کند.

این درآمد برای صندوق ساختمان ثبت شده و امکان استفاده از آن توسط مدیرساختمان برای بهبود اوضاع ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

(اینفوگرافیک نحوه ارائه خدمت با ساختمان‌ها)

درآمد از طریق دریافت اجاره بهای سرویس های مخابراتی و یا بانکی

پلتفرم مدیریت ساختمان ملکبا همواره در تلاش است با مشاوره رایگان امکان بهره بری از ساختمان را برای تمام ساکنین آن فراهم کند. انجام این امر مستلزم شناخت امکانات و شرایط ساختمان اعم از تعداد واحد و ساکنین و موقعیت جغرافیای و … میباشد که بتوان سرویس مربوطه را به ساختمان ارائه دهد. 

برای مثال استفاده از فضای مشاع ساختمان برای قرارگیری آنتن مخابراتی و دستگاه ATM که ارگان های مربوطه برای این امر حاضر به پرداخت اجاره به ازای فراهم کردن شرایط و نحوه نگه داری از این سرویس ها میباشند.

درآمد حاصل از این موارد به صندوق ساختمان اضافه میشود و مدیرساختمان میتواند در جهت بهبود اوضاع ساختمان از آن استفاده کند.

(مشاوره رایگان به مدیران ساختمان)