اهمیت اعتماد ساکنین به مدیر ساختمان

مدیرساختمان برای انجام فعالیت خود به اعتماد ساکنین ساختمان و همچنین پرداخت به موقع سررسید حساب ساکنین نیاز دارد. در صورتی که تمام فعالیت مدیرساختمان برای تمامی ساکنین شفاف نباشد این اعتماد شکل میگیرد و موجب نارضایتی و دیرکرد در پرداخت ها و ممانعت از ایجاد تغییرات میشود. به همین منظور قوانین ساختمان کمک میکند تا تمام ساکنین از وظایف خود و مدیرساختمان مطلع باشند. همچنین شفافیت در نحوه گردش مالی ساختمان حس امنیت مالی را برای تمامی ساکنین فراهم میکند.

شناخت پرسنل خدماتی ساختمان یکی دیگر از نیازهای الزامی ساکنین ساختمان است. 

به طور مثال هر یک از ساکنین ساختمان باید به طور مستقیم با مدیرساختمان و نگهبانی ساختمان از همان ابتدا آشنایی پیدا کند تا :

  1. ساکنین با قوانین ساختمان و نحوه مدیریت آن مطلع شوند
  2. ساکنین با بدست آوردن شناخت و کسب اعتماد بتوانند با خیال راحت در ساختمان سکونت داشته باشد. 

(اسلایدر پروفایل ساختمان و پرسنل آن)

شفافیت در گردش مالی ساختمان

گردش مالی ساختمان شامل نقل و انتقالات وجه در بین صندوق‌های مختلف ساختمان و همچنین هرگونه دریافتی از ساکنین و درآمد و هزینه های ساختمان میباشد. به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران میزان بدهی هرواحد فقط برای مدیرساختمان قابل نمایش است. با این حال امکان مشاهده میزان کلی بدهی ساکنین برای تمامی ساکنین ساختمان فراهم شده است.

(اسلایدر تصاویر گردش ملی صندوق و جزئیات آنها)

(لینک ورود به نرم افزار)

اهمیت سابقه گردش مالی صندوق ساختمان در بدست آوردن اعتماد ساکنین

نمایش سابقه گردش مالی صندوق این امکان را میسازد تا ساکنین از نحوه مدیریت هزینه‌ها و درآمدها همیشه مطلع باشند. به همین خاطر برای جلوگیری از سواستفاده هیچ سابقه ای از فعالیت مالی صندوق های ساختمان قابل حذف نیست . 

ضمن اینکه برای جلوگیری از سواستفاده نیز از پلتفرم مدیریت ساختمان ملکبا درج هزینه و درآمد برای ساختمان به صورت دوره ای انجام میشود و نمیتوان در خارج از دوره اطلاعاتی را به گردش مالی گذشته اضافه کرد.

صداقت یک ارزش است

همانطور که برای ساکنین و مدیران ساختمان شفاف سازی و ایجاد اعتماد برمبنای صداقت حائز اهمیت است ما نیز تلاش میکنیم در این مسیر از ابتدا با ایجاد امکاناتی که به انجام پروسه سهولت میبخشد برای کاربرانمان ارزش قائل شویم. 

در صورتی که فکر میکنید امکان هرگونه سواستفاده به هرشکلی توسط شخصی در پلتفرم مدیریت ساختمان ملکبا قابل انجام است ، ما را جهت مطلع شدن و اصلاح روند مشارکت دهید تا باعث بیشتر شدن امینت مالی سایر ساکنین ساختمان‌ها شویم.