در صورت تمایل به استفاده از پلتفرم ملکبا به منظور مدیریت آنلاین ساکنین و امور مالی و خدماتی مجموعه های املاکی نظیر ساختمان/برج/مجتمع/شهرک از نوع کاربری مسکونی/تجاری/اداری/پزشکی/ تفریحی و … بخوانید ادامه مطلب را.

فهرست

تعاریف

پلتفرم ملکبا : سامانه آنلاین و یک پارچه ارتباط بین افرادی که در حوزه املاک مشغول هستند پلتفرم ملکبا نامیده می‌شود.

خانه : بخشی از پلتفرم ملکبا که در آن دسترسی سریع به بخش های مختلف مدیریت املاک خود را در اختیار ساکنین قرار داده است.

متقاضی : به کاربری که به قصد استفاده از خدمات توسط پلتفرم ملکبا با ماهرین در ارتباط قرار خواهد گرفت متقاضی نامیده میشود.

کاربر : تمامی افرادی که در پلتفرم ملکبا عضو شده اند فارق از اینکه آگهی منتشر کرده باشند و یا از امکانات مدیریتی مجموعه استفاده کنند کاربر گفته می‌شوند.

نماینده : شخصی که از طرف مالکین یا پلتفرم ملکبا جهت کارشناسی ملک، ارائه بازدید و تدوین و عقد قرارداد به آگهی اختصاص پیدا میکند.

مالک : شخص صاحب حق مالکیت عین و منافع مورد هر ملک از مجموعه مالک نامیده میشود.

مستاجر : شخص صاحب حق مالکیت منافع هر ملک از مجموعه برای مدت مشخص مستاجر نامیده میشود.

موجر : شخصی که حق مالکیت عین مورد آگهی را داراست و مالکیت منافع هر ملک از مجموعه را برای مدت مشخص به مستاجر واگذار کرده است موجر نامیده میشود.

ساکن : شخصی که در هر ملک از مجموعه سکونت دارد و میتواند مالک یا مستاجر باشد ساکن نامیده میشود.

ماهر : شخصی که مهارت انجام امور خدماتی را داراست و به درخواست توسط ساکنین و یا مدیر به منظور ارائه و انجام عملیاتی و خدماتی درون پلتفرم ملکبا به مجموعه مرتبط میشود ماهر نامیده میشود.

مدیر : مدیر مجموعه شخصی است که به طور مستقیم با تمامی ساکنین امکان برقراری ارتباط را خواهد داشت. جمع آوری شارژ مجموعه به صورت آنلاین، برگزاری جلسات، ایجاد نظرسنجی، ارسال اعلانات، رفع دغدغه‌های ساکنین و دیگر موارد تعریف شده در صورت جلسه مجمع مالکین و ساکنین مجموعه از وظایف ایشان است. [بیشتر بخوانید: وظایف مدیر مجموعه املاک در ملکبا]

نماینده : نماینده شخصی است که طی درخواست ساکنین و یا مدیر در جهت انجام امور اداری توسط پلتفرم ملکبا مرتبط خواهد شد.

متخلف : کاربری که از قوانین استفاده از امکانات مدیریت مجموعه در پلتفرم ملکبا سرپیچی کند متخلف نامیده میشود.

بسته : امکاناتی از پلتفرم ملکبا که توسط کاربر خریداری میشود و تا هنگام استفاده در کیف پول کاربر انباشته میشود و پس از اعمال بر روی آگهی از موجودی آن کسر میشود را بسته می‌نامیم.

وب سایت : وب سایت ملکبا به آدرس https://www.melkba.ir و https://www.melkba.com می‌باشد.

وب اپلیکیشن : وب اپلیکیشن پلتفرم ملکبا به آدرس https://bms.melkba.ir و https://bms.melkba.com می‌باشد.

قوانین عمونی استفاده از پلتفرم ملکبا

  1. کلیه اصول و رویه‌های پلتفرم ملکبا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط می‌باشد.
  2. هرگونه فعالیت در پلتفرم ملکبا از جمله ورود به وب‌اپلیکیشن، استفاده از امکانات مدیریتی، مدیریت صندوق، شارژ، صورت حساب‌ها، ارسال اعلان، استفاده از امکانات خدماتی ارائه شده توسط ماهرین، ارتباط با ساکنین مجموعه، درخواست پشتیبانی، ایجاد نظرسنجی و یا هرگونه استفاده از وبسایت و اپلیکیشن پلتفرم ملکبا، به معنای آگاه بودن کاربر از قوانین سایت ملکبا و نحوه استفاده از سرویس‌های آن و پذیرش کامل متن قوانین استفاده از امکانات مدیریتی مجموعه در پلتفرم ملکبا می‌باشد.
  3. حق هرگونه تجدید نظر و به روز آوری قوانین و مقررات ایجاد مجموعه در پلتفرم ملکبا و همچنین عملکرد و محتوای وبسایت، اپلیکیشن های آن و کارمزد خدمات پلتفرم ملکبا، در هر زمان و بدون اطلاع قبلی، به دلایلی همچون اصلاح و بهبود عملکرد، افزودن يک قابليت جديد و يا اجرای پیشنهادهای کاربران، برای ملکبا محفوظ است.
  4. لازم به ذکر است قوانین و مقررات مندرج در این صفحه، از تاریخ نشر یا بروزآوری آن، از همان لحظه انتشار، قابل اجرا است و جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
  5. مدیر میپذیرد که اطلاعات وارد شده از مجموعه به طور کامل و جامع و صحیح ثبت گردیده و هرگونه نقص و اشتباهی در این مورد به عهده شخص ایشان خواهد بود.
  6. ساکنین میپذیرند که اطلاعات وارد شده از ملک خود به طور کامل و جامع و صحیح ثبت گردیده و هرگونه نقصی و اشتباهی در این مورد به عهده شخص ایشان خواهد بود.

مدیریت مجموعه

  1. مدیر مجموعه در پلتفرم ملکبا تنها شخصی است که دسترسی به بخش های مختلف اعم از مدیریت ساکنین و ارتباط با ایشان، ثبت و صدور صورت حساب و درخواست خدمات برای مشاعات مجموعه را دارد.
  2. تغییر مدیر در مجموعه به درخواست شخص مدیر انجام میشود و نیاز به ارسال مدارک شناسایی خود و شخص مدیر جایگزین و همچنین صورت جلسه مجمع ساکنین میباشد. الزامیست که شخص مدیر جدید نیز عضو پلتفرم ملکبا بوده باشد.
  3. در صورت تغییر مدیر مجموعه بخشی از اطلاعات مجموعه از قبیل صورت حساب‌ها، اطلاعات ساکنین، قوانین مجموعه، نظرسنجی‌ها، اعلانات و دیگر موارد اینچنین حفظ خواهد شد. با اینحال مسئولیت رسیدگی به صورت حساب‌های پرداخت نگردیده به عهده مدیر جدید است. پیشنهاد میشود که در صورتی که تمایل به تغییر مدیر مجموعه دارید تمامی صورت حساب‌های مجموعه را به صورت کامل تسویه کنید.
  4. مدیر موظف است که تمامی اطلاعات مجموعه را به طور کامل مطابق با بروزرسانی های پلتفرم جهت تکمیل اطلاعات ثبت کند.

مدیریت ساکنین

  1. وارد کردن اطلاعات تلفن همراه، نام، شماره واحد و طبقه همراه با مشخص کردن نوع مالکیت ساکن هر واحد از مجموعه جهت ارسال پیامک دعوت به استفاده از پلتفرم ملکبا توسط مدیر الزامیست.
  2. ماموریت ملکبا فراهم سازی بستری امن، آسان و شفاف برای تعاملات بین افراد ساکن در مجموعه با مدیر مجموعه میباشد از این رو امکان مشاهده اطلاعات مجموعه، تمامی اعلانات ارسالی، جزئیات صندوق مجموعه و تمامی گزارشات مالی مجموعه برای تمامی ساکنین فراهم شده است.
  3. تمامی ساکنین جهت تایید شدن الزامیست تکمیل اطلاعات، احراز هویت و احراز مالکیت شوند.

مدیریت صندوق

  1. صندوق مجموعه به صورت پیش فرض بعد از ایجاد مجموعه ایجاد میشود و موجودی اولیه صندوق مطابق با اظهار مدیر مجموعه در مراحل ایجاد مجموعه تعریف میشود که به عنوان درآمد در صورت حسابات مالی مجموعه ثبت میشود.
  2. تمامی صورت حساب‌های مجموعه اعم از بدهی و بستان (هزینه و درآمد های پرداخت شده و پرداخت نشده) توسط مدیریت مجموعه حسابرسی میشود.
  3. مسئولیت تایید پرداخت صورت حساب‌های مجموعه در صورتی که به صورت آفلاین (نقدا) یا کارت به کارت توسط ساکنین به حساب بانکی معرفی شده برای مجموعه (که توسط مدیر معرفی میگردد) پرداخت گردیده به عهده مدیر مجموعه میباشد.
  4. هر صندوق دارای دو نوع موجودی میباشد. موجودی نزد ملکبا به معنی مجموع پرداخت های موفق شارژ و یا دیگر صورت حسابات ساکنین مجموعه به صورت آنلاین با استفاده از درگاه‌های پرداخت بانکی ارائه شده در پلتفرم ملکبا منهای برداشت های مدیر از موجودی نزد ملکبا که توسط ملکبا به حساب بانکی ارائه شده توسط مدیر میباشد و موجودی نزد مدیر به معنی دریافتی مدیر به صورت نقد و یا کارت به کارت خارج از پلتفرم ملکبا و همچنین برداشت های وی از موجودی نزد ملکبا میباشد که لازم است در جهت بهبود اوضاع مجموعه از تمام آن استفاده کند.
  5. واحد پولی مورد نمایش و استفاده در پلتفرم ملکبا تومان میباشد.

تایید مجموعه

  1. استفاده از تمامی امکانات نرم افزاری مدیریت مجموعه برای مجموعه تکمیل اطلاعات شده در پلتفرم ملکبا به صورت رایگان امکان پذیر میباشد. برداشت وجه از موجودی نزد ملکبا از صندوق مجموعه توسط مدیر تنها به شرط تایید مجموعه میباشد.
  2. تایید مجموعه یک فرايند تعریف شده در پلتفرم ملکبا است که الزام به تکمیل اطلاعات کامل مجموعه، بارگذاری مدارک، تعریف قوانین مجموعه، دعوت ساکنین، تکمیل اطلاعات واحدها، معرفی حساب‌ بانکی و پذیرش قوانین پلتفرم ملکبا توسط تمامی ساکنین و مدیر میباشد.
  3. هزینه بررسی مدارک مدیر و ساکنین توسط ملکبا به عنوان صورت حساب هزینه در اسناد مالی مجموعه ثبت خواهد گردید و قابل پرداخت توسط مدیر مجموعه میباشد.

صورت حساب ها

  1. صورت حساب های درآمد ایجاد شده توسط مدیر از جمله شارژ ساختمان، بدهی، جرمیه ، اجاره پارکینگ یا انباری و دیگر موارد اینچنین برای ساکنین در صورتی که مدیر وضعیت صورت‌حساب را دریافت نشده ثبت گردد به شیوه های زیر امکان پرداخت توسط ساکنین را خواهند داشت:
    1. پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی فراهم شده درون پلتفرم ملکبا که در این حالت مبلغ صورت حساب پرداخت شده به موجودی صندوق مجموعه نزد ملکبا در صندوق مجموعه اضافه خواهد شد.
    2. پرداخت سریع از طریق کیف پول ملکبا که برای کاربران پلتفرم ملکبا که اعتبار کیف پول خود را شارژ کرده باشند فراهم است و در این حالت مبلغ صورت حساب پرداخت شده به موجودی صندوق مجموعه نزد ملکبا در صندوق مجموعه اضافه خواهد شد.
    3. پرداخت کارت به کارت به حساب معرفی شده توسط مدیر مجموعه که در پلتفرم ثبت گردیده و یا پرداخت نقدی به مدیر که در این حالت مبلغ صورت حساب در صورت تایید مدیر به موجودی نزد مدیر در صندوق مجموعه اضافه خواهد شد.
  2. در صورتی که صورت حسابی توسط ساکنین به شیوه کارت به کارت یا نقدی به مدیر پرداخت گردد کاربر میتواند رسید پرداخت خود را جهت بررسی مدیر و تغییر وضعیت صورت حساب به پرداخت شده بارگذاری کند. در این صورت بررسی و تایید و یا رد پرداخت ایشان به عهده مدیر مجموعه میباشد. در جهت تسریع در عملیات حسابداری مجموعه پیشنهاد میشود از راه‌های پرداختی ارائه شده به صورت آنلاین توسط پلتفرم ملکبا استفاده کنید.
  3. صورت حساب های هزینه ایجاد شده توسط مدیر از جمله پرداخت حقوق و دستمزد، خرید کالای مصرفی، انواع پرداخت و دیگر موارد اینچنین برای ساکنین و یا ماهرین در صورتی که پرداخت نشده ثبت گردد به شیوه های زیر امکان پرداخت توسط مدیر را خواهند داشت:
    1. پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی فراهم شده درون پلتفرم ملکبا که در این حالت مبلغ صورت حساب به کیف پول کاربر اضافه خواهد شد.
    2. پرداخت سریع از کیف پول که در این حالت مبلغ صورت حساب از کیف پول شخص مدیر به کیف پول طرف دوم صورت حساب منتقل خواهد شد.
    3. پرداخت از موجودی صندوق که در این حالت مبلغ صورت حساب از موجودی نزد ملکبا از صندوق مجموعه کسر گردیده و به کیف پول طرف دوم منتقل خواهد شد.
    4. پرداخت کارت به کارت و یا نقدا خارج از پلتفرم ملکبا به حساب بانکی معرفی شده توسط شخص دوم که در این حالت مبلغ صورت حساب از موجودی نزد مدیر از صندوق مجموعه کسر خواهد شد.
  4. در صورتی که صورت حسابی توسط مدیر به شیوه کارت به کارت یا نقدا به طرف دوم پرداخت گردد بارگذاری رسید پرداخت توسط مدیر جهت بایگانی اطلاعات مالی مجموعه الزامیست. در جهت تسریع در عملیات حسابداری مجموعه پیشنهاد میشود از راه‌های پرداختی ارائه شده به صورت آنلاین توسط پلتفرم ملکبا استفاده کنید.

قوانین مجموعه

  1. پلتفرم ملکبا موارد پیشنهادی جهت درج در قوانین مجموعه را به صورت پیشفرض ارائه می‌دهد که امکان انتخاب از بین آنها در بخش تنظیمات قوانین مجموعه میسر است.
  2. امکان استفاده از موارد پیشنهادی، اضافه، حذف و ویرایش کامل متن قوانین مجموعه تنها برای مدیر مجموعه میسر است.
  3. پیگیری تا حصول رعایت تمامی قوانین مجموعه به عهده شخص مدیر میباشد.
  4. ساکنین و مالکین الزامیست در جهت تکمیل و تایید اطلاعات قوانین مجموعه واحد خود را مطالعه کرده و از آن آگاه باشند.
  5. پلتفرم ملکبا در جهت ایجاد فرهنگ مشارکت ساکنین در تصمیمات بهبود اوضاع مجموعه و عملکرد آن این امکان را فراهم کرده تا در صورتی که مورد قوانین مناسب‌تر و یا حتی اعتراض به مواردی را دارند نظر خود را در مرحله پذیرش قوانین مجموعه ارائه دهند.
  6. در صورت تغییر قوانین مجموعه توسط مدیر اعلانی تغییر قوانین مجموعه برای تمامی ساکنین ارسال خواهد شد و مطالعه و پذیرش قوانین جدید برای تمامی ساکنین الزامیست.
  7. امکان پیشنهاد قوانین مجموعه به منظور استفاده در موارد پیشنهادی قوانین از طریق ثبت درخواست پشتیبانی برای تمامی کاربران میسر میباشد. موارد پذیرفته شده از پیشنهاد قوانین مجموعه توسط کاربران به عنوان قوانین پیشنهادی به تمامی مدیران مجموعه نمایش داده و امکان انتخاب آن میسر خواهد شد.

شارژ مجموعه

  1. شارژ مجموعه توسط مدیر برای هریک از ساکنین مشخص میشود. در جهت تسریع در امور محاسبه شارژ این امکان برای مدیر مجموعه میسر شده است تا شارژ ساکنین را به صورت ثابت برای همه، ثابت مشخص برای هر واحد و همچنین به صورت محاسبه ای تعریف کند.
  2. برای محاسبه شارژ مجموعه تکمیل اطلاعات و تایید تمامی ساکنین و مالکین مجموعه الزامیست.
  3. صورت حساب شارژ مجموعه در صورتی که تایید شده باشد اول هر ماه برای تمامی ساکنین مجموعه که هریک تایید شده باشند به صورت سیستمی و اتوماتیک صادر و اعلان صورت حساب شارژ مجموعه برای تمامی ساکنین ارسال خواهد شد.
  4. تمامی ساکنین موظف به پرداخت صورت حساب شارژ خود هستند. در صورتی که هریک از ساکنین از پرداخت شارژ خود صرف نظر کند مدیر موظف به پیگیری صورت حساب و در صورت تشخیص مجمع مالکین و ساکنین موظف به ثبت جریمه برای دیرکرد صورت حساب شارژ میباشد.

بدهی ها

  1. صورت حساب‌هایی که الزام به پرداخت توسط مالکین و یا ساکنین مجموعه میباشد به عنوان بدهی در بخش بدهی‌های هر واحد قابل مشاهده است.
  2. مدیر میتواند بر اساس هزینه های عملیاتی و در صورت انجام محاسبه خسارات در صورتی که الزام به جمع آوری مبلغی افزون بر شارژ مجموعه و موجودی صندوق از مالکین و یا ساکنین ملک مشخصی میباشد از قسمت جزئیات واحد صورت حساب بدهی را برایشان صادر کند.
  3. صورت حساب بدهی از نوع درآمد برای مجموعه میباشد و پس از پرداخت آن همچون دیگر صورت‌حساب‌ها به موجودی صندوق اضافه خواهد شد.

جرایم

  1. با توجه به قوانین تعریف شده مجموعه توسط مدیر در صورتی که مواردی مطرح شود که اشاره ای به پرداخت جرایم باشد مدیر این حق را خواهد داشت تا صورت حساب جریمه را ایجاد کند و ساکنین ملزم به پرداخت آن میباشند.
  2. صورت حساب جرایم از نوع درآمد برای مجموعه میباشد و پس از پرداخت آن همچون دیگر صورت‌حساب‌ها به موجودی صندوق اضافه خواهد شد.

برداشت وجه

  1. برداشت وجه از موجودی نزد ملکبا از صندوق مجموعه فقط توسط مدیر مجموعه و طی ثبت درخواست امکان پذیر است. انتقال وجه از حساب بانکی پلتفرم ملکبا بعد از بررسی وضعیت مجموعه در صورتی که تایید شده باشد به حساب بانکی مدیر حداقل یک روز اداری زمان خواهد برد.
  2. در جهت سهولت انتقال وجه پلتفرم ملکبا حداقل مبلغی را در نظر گرفته است تا بتواند تعداد درخواست‌های برداشت وجه را مدیریت کند. این مبلغ لازم است بیشتر از ۵۰۰،۰۰۰ تومان (به حروف پانصد هزار تومان) باشد.
  3. در صورتی که مجموعه و مدیر تایید نشده باشد برداشت وجه از موجودی صندوق مجموعه نزد ملکبا توسط مدیر امکان‌پذیر نمیباشد.
  4. مبلغ صورت حساب برداشت وجه توسط مدیر به عنوان انتقال وجه از موجودی نزد ملکبا به موجودی نزد مدیر مجموعه به صورت اتوماتیک و سیستمی در صندوق مجموعه ثبت میگردد.
  5. در هنگام انتقال وجه از صندوق به به حساب معرفی شده توسط مدیر مجموعه درصد مالیات بر ارزش افزوده نسبت به مبلغ درخواست شده در پلتفرم ملکبا محاسبه گردیده و پس از کسر آن به مدیر مجموعه پرداخت میگردد.

اعلانات مجموعه

  1. مدیر میتواند با استفاده از سیستم اعلانات پیامی را برای تمامی ساکنین به صورت خبر منتشر کند.
  2. اعلانات اتوماتیک که توسط پلتفرم ملکبا برای ساکنین مجموعه ارسال میشود تماما حاصل پردازش های اتفاق افتاده و مرتبط با مجموع بوده و فضای مشترکی با اعلاناتی که از جانب پلتفرم به تمامی کاربران ارسال میشود نخواهد داشت با این حال از سوریس ارسال نوتیفیکیشن استفاده خواهد کرد.
  3. تمامی ساکنین میتوانند لیست اعلانات اتوماتیک را که توسط سیستم در جهت اطلاع رسانی از پردازش‌های به وقوع پیوسته از مجموعه در پلتفرم ملکبا را در قسمت اعلانات مجموعه مشاهده کنند.

نظرسنجی ها

  1. مدیر ، نماینده و ساکنین مجموعه این امکان را خواهند داشت تا از امکان ایجاد نظرسنجی و شرکت در آن در جهت بهبود اوضاع مجموعه خود استفاده کنند.
  2. تمامی نظرسنجی ها مدت دار هستند و مقدار پیشفرض زمان انقضای آن ۵ روز میباشد و شخص ایجاد کننده میتواند این تاریخ را در هنگام ایجاد آن مشخص کند.
  3. در صورتی که نظرسنجی برای مجموعه ایجاد شود اعلان اتوماتیک آن برای تمامی ساکنین مجموعه به جهت شرکت در نظرسنجی ارسال خواهد شد.
  4. نظرسنجی هایی که توسط ساکنین و مدیر مجموعه ایجاد میشود تنها به کاربران مرتبط با مجموعه نمایش داده خواهد شد.

استفاده از خدمات

  1. ارائه خدمات در پلتفرم ملکبا توسط ماهرین انجام میشود. مدیر و ساکنین میتوانند در صورت نیاز به خدمات نظافتی، تاسیساتی، برق‌کاری، تعمیراتی و دیگر موارد اینچنین از منو خدمات مجموعه در صفحه مجموعه استفاده کنند.
  2. شخص ثبت کننده درخواست خدمات متقاضی نامیده میشود.
  3. امکان پرداخت دستمزد و حق الزحمه ماهرین توسط متقاضی به شیوه های زیر امکان پذیر است:
    1. پرداخت آنلاین که در این حالت مبلغ صورت حساب به کیف پول ماهر منتقل میگردد.
    2. پرداخت سریع برای کاربرانی که اعتبار کیف پول خود را شارژ کرده اند میسر است و در این حالت مبلغ صورت حساب از کیف پول متقاضی کسر و به کیف پول ماهر منتقل میگردد.
    3. پرداخت از صندوق مجموعه که فقط برای مدیر مجموعه امکان پذیر است و در این حالت مبلغ صورت حساب از موجودی صندوق نزد ملکبا کسر و به کیف پول ماهر منتقل میگردد.

پشتیبانی

  1. درخواست پشتیبانی نرم افزاری در صورت بروز خطا در هر یک از فرآیندها که توسط کاربر انجام میشود برای تمامی کاربران به صورت رایگان امکان پذیر میباشد.
  2. هنگام ایجاد مجموعه به منظور هدایت مدیر به تایید مجموعه به صورت سیستمی و اتوماتیک یک درخواست پشتیبانی ثبت و پیام‌هایی در هر مرحله از فرایند تکمیل اطلاعات از جانب کاربر به پنل ارتباط با مشتریان پلتفرم ملکبا ارسال خواهد شد.
  3. کاربران پلتفرم ملکبا برای ارتباط با تیم پشتیبانی و بررسی وضعیت و پاسخ پشتیبانان پلتفرم ملکبا میتوانید از منو دسترسی‌ ملکبا اقدام به عمل آورند.

برخورد با متخلف

  1. ارتباطات فی ما بین نماینده، ساکنین و مدیر مجموعه درون و یا خارج از پلتفرم ملکبا الزام به رعایت ادب و احترام میباشد و در صورت گزارش هریک از طرفین مبنی بر بی احترامی طرف دوم در صورت اثبات حساب کاربری شخص متخلف مسدود خواهد شد.
  2. ارتباطات فی ما بین متقاضی و ماهرین جهت ارائه خدمات درون و یا خارج از پلتفرم ملکبا الزام به رعایت ادب و احترام میباشد و در صورت گزارش هریک از طرفین مبنی بر بی احترامی طرف دوم در صورت اثبات حساب کاربری شخص متخلف مسدود خواهد شد.
  3. ارتباطات فی ما بین کاربر با پشتیبانان پلتفرم ملکبا درون و یا خارج از پلتفرم ملکبا الزام به رعایت ادب و احترام میباشد و در صورت مشاهده هرگونه بی احترامی از طرف کاربر حساب کاربری ایشان مسدود خواهد شد.
  4. در صورت مشاهده تخلف از قوانین استفاده از امکانات مدیریت مجموعه در پلتفرم ملکبا توسط مدیر مجموعه سبب تغییر وضعیت مجموعه به تعلیق شده خواهد شد.

رفع مسئولیت های ملکبا

  1. پلتفرم ملکبا هیچگونه مسئولیت و تعهدی نسبت به صورت حساب‌های مرتبط با مجموعه که به صورت کارت به کارت یا آفلاین بین طرفین پرداخت گردیده است نخواهد داشت.
  2. پلتفرم ملکبا هیچگونه مسئولیتی و تعهدی نسبت به صورت حساب‌هایی که توسط شخص مدیر مجموعه ایجاد شده باشد و طرف دیگر صورت حساب آن را پرداخت نکند نخواهد داشت.
  3. پلتفرم ملکبا هیچگونه مسئولیتی بابت بدهی مدیر مجموعه به طرف دیگری و حتی مجموعه و ساکنین نخواهد داشت.
  4. پلتفرم ملکبا هیچگونه مسئولیتی در خصوص حفظ و خرج موجودی نزد مدیر از صندوق مجموعه نخواهد داشت.
  5. در خصوص صورت حساب‌هایی که خارج از سرویس های بانکی فراهم شده توسط پتلفرم ملکبا پرداخت گردند اگرچه طرفین صورت حساب کاربر پلتفرم ملکبا باشند و حساب بانکی معرفی شده از جانب ایشان درون پلتفرم ملکبا باشد ملکبا هیچگونه مسئولیت با آن را نخواهد پذیرفت. به جهت امنیت و تسریع در امور حسابرسی مجموعه پیشنهاد میشود که تمامی پرداخت ها با استفاده از شیوه‌های آنلاین درون پلتفرم ملکبا انجام شود.
  6. ملکبا هیچگونه مسئولیتی بابت اعلاناتی که مدیریت مجموعه برای ساکنین ارسال خواهد کرد را نخواهد داشت.
  7. در صورت ثبت شکایت ساکنین از مدیر به جهت به انجام نرسیدن تعهدات مدیر در بهبود اوضاع مجموعه نزد ملکبا وضعیت مجموعه به حالت تعلیق شده در خواهد آمد.
  8. قوانین مجموعه برای ساکنین بوده و ملکبا هیچگونه مسئولیت و ارتباطی در این خصوص ندارد. در صورتی که هر یک از ساکنین در خصوص قوانین مجموعه شکایتی داشته باشد مدیر موظف به رسیدگی به آن خواهد بود.
  9. ملکبا هیچگونه مسئولیتی در خصوص اشتباهات در صورتحساب‌های ایجاد شده و اسناد مالی بایگانی نشده توسط مدیر که در فرايند تایید پرداخت صورت‌حسابها به صورت آفلاین و خارج از پلتفرم ملکبا اعم از پرداخت کارت به کارت یا نقدی فی ما بین مدیر، ساکنین، مالکین، نماینده و ماهرین انجام شود را نخواهد داشت.
  10. در خصوص صورت حساب‌هایی که توسط مدیرمجموعه برای ساکنین صادر میشود و توسط ساکنین از طریق درگاه بانکی فراهم شده در پلتفرم ملکبا به صورت آنلاین پرداخت میگردد ملکبا هیچگونه مسئولیتی از جانب پرداخت مبالغ تعریف شده حکومتی از جمله مالیات/بیمه/عوارض و … آن نخواهد داشت.